Produsele comercializate pe acest site sunt realizate la comandă, conform specificațiilor oferite de client (design, text, culori, accesorii etc.). Acestea intră în categoria produselor personalizate, conform legislației în vigoare, și nu beneficiază de dreptul legal de retur.
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, art. 16, lit. c), nu pot fi returnate:
„Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.”
Prin urmare, invitațiile de nuntă, botez și celelalte produse realizate la comandă nu pot fi returnate, cu excepția cazurilor detaliate mai jos.
Acceptăm returul doar în următoarele situații:
Produsul conține erori de tipar sau greșeli ortografice care nu au fost prezente în modelul aprobat de client.
Produsul prezintă defecte vizibile, cum ar fi: cerneală scursă, pete evidente, deteriorări de carton, tăieturi inegale sau alte imperfecțiuni de producție care afectează aspectul general.
Produsele nepersonalizate (panglici, sigilii, accesorii etc. nepersonalizate) pot fi returnate în termen de 14 zile, cu respectarea următoarelor condiții:
– produsele să fie în stare nouă, nefolosite, fără urme de uzură sau deteriorare
– ambalajele originale să fie intacte
– clientul suportă costul de transport aferent returului
Rambursarea sumei achitate:
În cazul aprobării returului, se rambursează doar contravaloarea produselor returnate, nu și taxa de transport inițială (cu excepția cazului în care transportul a fost gratuit).
Dacă returul are loc din cauze imputabile vânzătorului (defecte, greșeli de procesare), se rambursează integral suma achitată de client, inclusiv costul transportului inițial.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Orice problemă legată de produs trebuie semnalată în maximum 24 de ore de la primirea coletului, prin e-mail la:
nuviapaper@gmail.com
Reclamațiile transmise după acest termen nu vor putea fi soluționate, având în vedere natura personalizată a produselor.
În cazul în care coletul este primit cu ambalaj deteriorat, rupt, ud sau vizibil incomplet, clientul are obligația de a întocmi un proces-verbal de constatare împreună cu curierul, în momentul livrării.
Acest document reprezintă singura dovadă validă care permite deschiderea unei reclamații oficiale și evaluarea posibilității de înlocuire sau rambursare a produselor.
Produsele noastre sunt realizate pe carton texturat, prin tehnici de tipărire manuală sau semi-manuală. Pot apărea variații minime de nuanță, aliniere sau poziționare de la un exemplar la altul.
Aceste diferențe sunt firești în cazul produselor realizate artizanal și nu constituie defecte de fabricație.
Clientul este responsabil pentru verificarea corectitudinii informațiilor furnizate (nume, date, texte) și pentru aprobarea finală a designului.
După această aprobare, nu mai pot fi efectuate modificări, iar eventualele greșeli nesemnalate nu mai pot fi imputate producătorului.
Ne angajăm să respectăm termenul de producție stabilit de comun acord, însă nu ne asumăm întârzierile cauzate de:
indisponibilitatea temporară a unor materiale,
condiții meteorologice extreme,
perioade aglomerate (sărbători, promoții),
firmele de curierat.
Produsele personalizate nu pot fi schimbate cu alte modele, cantități sau variante, cu excepția cazurilor justificate de defecte majore sau erori imputabile producătorului.